KPSW - CodeTwo CS GO Leauge: Eliminacje ruszają!

KPSW - CodeTwo CS GO Leauge: Eliminacje ruszają!

Zapraszamy na kolejną edycję Turnieju KPSW - CODETWO CS GO League - czyli zmagań drużyn w grę komputerową Counter Strike Global Offensive.
Główna nagroda w zaplanowanym na czerwiec 2018 roku FINALE Ligi to 10000 zł do podziału dla najlepszej drużyny.

Zagwarantowany udział w finale mają czołowe polskie drużyny PRIDE i POMPA TEAM, które zostaną w nim rozstawione. Pozostałe drużyny muszą przebrnąć przez eliminacje.

Najbliższe eliminacje odbędą się 16 grudnia 2017 roku, w godzinach 10.00-18.00 w galerii "Nowy Rynek".
Zgłoszenia do eliminacji tylko drogą mailową na adres csgo@kpswjg.pl. Nadesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu KPSW-CodeTwo CS GO League 2018. Oto on:

Regulamin KPSW-CodeTwo CS GO League 2018 z dnia 1.12.2017

  1. Postanowienia ogólne
  • Poniższy Regulamin (w skrócie „Regulamin”) dotyczy rozgrywek turnieju Counter-Strike Global Offensive o oficjalnej nazwie CodeTwo CS GO League 2018 (dalej zwanym „Turniejem”), który odbędzie się w terminie od grudnia 2017do czerwca 2018 roku w Galerii NOWY RYNEK w Jeleniej Górze.
  • W miesiącach grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj rozegrane będą rozgrywki eliminacyjne. W tych rozgrywkach eliminacyjnych udział może wziąć maksymalnie 8 drużyn. Zwycięzca przechodzi do finału Turnieju
  • Finał Turnieju rozegrany zostanie w miesiącu czerwcu z udziałem dwóch profesjonalnych drużyn (PRIDE, POMPA TEAM).
  • Organizatorem Turnieju (dalej zwanym „Organizatorem”) jest Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, Galeria NOWY RYNEK. Administratorem Turnieju jest firma ProCpu (dalej zwana „Administratorem”). Głównym, tytularnym sponsorem Turnieju jest firma CodeTwo.
  • Każdy z uczestników Turnieju zobowiązany jest do zaznajomienia się z Regulaminem oraz jego przestrzegania. Przystąpienie do rozgrywek równoważne jest akceptacji postanowień Regulaminu.
  • Udział w Turnieju jest otwarty dla każdej osoby. Żaden gracz nie może posiadać bana z systemu VAC (anty-cheat wbudowany w grę).
  • Uczestnicy mogą zaopatrzyć się we własne kontrolery do gry.
  1. System rozgrywek
  • W turnieju weźmie udział 48 drużyn. Liczy się kolejność zgłoszenia.
  • Turniej rozegrany będzie na zasadach GRY PUCHAROWEJ ( kto przegrywa ten odpada ).
  1. Nagrody
  • Pula nagród wynosi 20000,- złotych
  1. Przebieg turnieju
  • Szczegółowy harmonogram meczów zostanie opublikowany i podany do wiadomości.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail csgo@kpswjg.pl
Administrator turnieju: ProCpu/KPSW-ETI

  1. Zawodnicy
  • Gracz może reprezentować maksymalnie jeden zespół w turnieju.
  • Gracz nie może zmieniać zespołu w trakcie trwania rozgrywek.
  • Zabrania się używania nazw graczy oraz opisów o wulgarnej treści.
  1. Zespoły
  • W zespole może znajdować się maksymalnie pięciu graczy.
  • Zabrania się używania nazw drużyn oraz opisów o wulgarnej treści.
  1. Rozgrywki
  • Mecze rozgrywane są systemem MR15, mapa kończy się w momencie uzyskania przez którąś z drużyn 16 punkty. W przypadku remisu (15:15), rozgrywane są dogrywki w systemie MR3. Mapy odrzucane przez kapitanów systemem VETO.
  • Mapy na których rozgrywany jest turniej: cache, mirage, inferno, nuke, train, cobblestone, overpass.
  • Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.
  • Nie ma możliwości podłączania swojego komputera i/lub monitora. Wszystkie mecze rozgrywanej są na komputerach udostępnionych przez organizatora o następującej specyfikacji: (informacja będzie podana na stronie internetowej KPSW)
  1. Zasady fair-play
  • Używanie wszelkich programów zapewniających jakąkolwiek przewagę w czasie gry jest zakazane.
  • Jakiekolwiek programy czy modyfikacje zmieniające oryginalną wersję gry są zakazane.
  • Zakazane są wszelkie czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe wydawcy gry.
  • Za niedozwolone uważa się w szczególności:

- stosowanie wszelkich błędów w grze oraz błędów w projekcie map,
- stosowanie wszelkich cheatów oraz modyfikacji gry,
- stosowanie innych sterowników graficznych niż zainstalowane przez organizatora,
- stosowanie skryptów itp.,
- celowe poddanie meczu przeciwnikowi,
- niesportowe zachowanie rozumiane jako wulgaryzmy, prowokowanie, zachowanie niezgodne z ogólnie rozumianymi normami społecznymi skierowane przeciwko innym uczestnikom wydarzenia,
- negatywne wypowiedzi dotyczące organizatorów oraz ich partnerów i sponsorów,
- spóźnienie na mecz większe niż 15 minut.

  • Zawodnicy muszą niezwłocznie poinformować administratora spotkania o zastosowaniu przez drużynę przeciwną niedozwolonego zagrania pod rygorem utraty prawa do wnoszenia reklamacji po meczu.
  • Kara za zastosowanie niedozwolonego zagrania może wynosić od dwóch do czterech punktów dla przeciwnika za każde niedozwolone zagranie a w przypadku trzykrotnego niedozwolonego zagrania w przeciągu meczu, administrator zarządza walkower na korzyść drużyny pokrzywdzonej.
  1. Postanowienia końcowe
  • Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu turnieju.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy z przeprowadzeniem turnieju, jeżeli nastąpiły one na skutek zdarzeń niezależnych od Organizatora oraz zdarzeń, których nie mógł przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
  • Wszelkie kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają: organizator oraz administrator, którzy mogą, lecz nie muszą uwzględnić opinie kapitanów zespołów.
  • Zespół po stawiennictwie się w dniu rozpoczęcia turnieju zgłasza swojego kapitana i tylko zgłoszony kapitan ma prawo reprezentować drużynę przed organizatorem i administratorem turnieju.
  • Kapitan zobligowany jest do podania numeru telefonu komórkowego, pod którym będzie dostępny w ciągu całego okresu trwania turnieju.

Regulamin wchodzi w życie w dniu publikacji.

Sponsorzy i współorganizatorzy: